Layan tag Cik Yati…

Ditag oleh Cik Yati Si Pustakawan berjaya๐Ÿ™‚

1. Write your blogger/wordpress username.
Owh,yang mana satu ni?

2. Write your two favorite bands/groups at the moment (not overall, just currently).
Tak ambil tahu sangat pasal perkembangan terbaru lagu.Mana kedengaran bagus di halwa telinga,menusuk di kalbu,layan aja deh.Kalau sekarang,takde favourite bands ataupun favourite groups yang tertentu.

3. Write I love ___ (this isnโ€™t really for anything, just to see how you draw hearts!)
Nah,amek ni satu.hoho

4. Write the name of your favorite person of all time.
Biarlah rahsia.haha

5. Write down your recently favored person.
Nak seorang je ke?Ada ramai sebenarnya.Kalau macamtu,tak boleh jawabla soalan ni kan?*wink*

Semoga Cik Yati terus tabah dalam berkhidmat sebagai si pustakawan yang berjaya…Basyah!Basyah!^-^

2 thoughts on “Layan tag Cik Yati…

  1. eh na, cik yati mesti orang yang chanteq menawan kn *wink*๐Ÿ™‚

    hebat ngat heart yer.kelip2, terbang berading pa…๐Ÿ˜€

  2. ho,mmg doh.tau mane?best plk bile panggil cik yati ek?mcm anggun gitu!haha

    harusla bergaye sket heart tu…dokleh beli keda hok ni..:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s