Give thanks to Allah…

Give thanks to Allah by Zain Bhikha

Give thanks to Allah
for the moon and the stars
Prays in all day full
What is and what was

Take hold of your iman (faith)
Dont give in to Shaitan
O you who believe please
Give thanks to Allah

Allahu Ghafoor (Forgiving)
Allahu Rahim (Merciful)
Allahu yuhibbul Muhsinin (Allah loves those who do the good and help others volunteerly)

Hua Khaliquna
Hua Raziquna
Wahuwa ala kulli syai’in qodir

Allah is Ghafoor
Allah is Rahim
Allah is the one who loves the Muhsinin

He is our creator
He is our sustainer
and He is the one
who has power over all

——————————————————————————————————————————————————————————–

Tak sangka saya yang dugaan musim panas macamni sekali rupanya…bahangnya memang tak tau nak cakap…mungkin saya perlu ambik masa nak sesuaikan diri dengan cuaca sekarang ni…kat Malaysia pun tak macamni dulu…

Dan semua ni mengingatkan saya masa minggu orientasi Form 4 dulu…pertama kali saya rasa susah sangat nak sesuaikan diri dengan cuaca…pelik pun ada..mungkin sebab takde banyak pokok kat kawasan asrama…rasa bahang semacam…dan kesannya..”itu” yang terjadi…hari-hari pulak tu…tapi saya percaya ini semua adalah “hadiah” dari Dia Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang…mungkin saya perlu kuat semangat je!yup…kuat semangat!Kia Kaha Diana!Kia Kaha!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: