Berkampung di sana…

Ke hadapan kawan-kawanku…

Untuk makluman semua,kami berempat akan meninggalkan bandar Welly untuk “berkampung” di NZ South Island selama dua minggu…bermula lusa(29 Januari) sehingga 11 Februari ni…insyaAllah,kami akan melawat Christchurch, Dunedin, Queenstown, Kaikoura dan Akaroa sepanjang tempoh itu…

Oleh itu,saya mungkin tidak berkesempatan untuk membalas sebarang email atau offline message sepanjang pemergian saya ini..tambahan pula internet pada hujung bulan sebegini macam segan tak segan je(eh terkeluar tajuk pulak..hoho)…kalau takde aral melintang,insyaAllah saya balas lepas saya balik dari sana ok…^-^

Dan dengan itu..saya juga ingin memohon jasa baik kalian semua untuk mendoakan keselamatan perjalanan kami…hanya doa kalian yang dipinta…terima kasih ye..moga Allah swt merahmati kalian semua…ameen…insyaAllah,panjang umur ketemu lagi…mohon maaf sekiranya terdapat salah silap…

Dari saya
-Nur Diana Mohd Kamal
Insan yang tak pernah lari dari khilaf…

2 thoughts on “Berkampung di sana…

Leave a Reply

