Dia datang dengan lenggang-lenggoknya…

a) Nama-nama timangan anda:
Ramai orang panggil Diana…mi ngan abah pun panggil Diana…cuma saya je yang dah terbiasa membahasakan diri sebagai Kak Ena sejak kecik lagi…sile jangan tanye saya kenapa…saya pun taktau…

b) Anda seorang yang:
biasa sahaja,tak lari dari kekurangan dan berharap dapat jadi insan yang lebih baik…(sila baca dengan nada biasa sahaja supaya saya tak kelihatan poyo ok..hoho)

c) Insan teristimewa?Describekan dia terlalu istimewa di mata anda:

Owh,yang ni senang saja…

Tiap kali saya pandang wajah beliau,tiap kali tu juga makin bertambah rasa sayang saya terhadap beliau..beliau sentiasa ada di situ tatkala saya amat-amat memerlukan beliau…saya kagum dengan beliau sebab beliau amat kalis dengan cerita saya yang panjang berjela-jela..dan saya juga suka tatap wajah beliau masa musim hujan(masa lain suka juge..haha)…taktau kenapa…mungkin sebab “bau” hujan itu nyaman..dan ditambah pula dengan beliau yang ada di sisi..oh bahagianya daku bila bersamamu!

Insan kedua pula…saya rindu akan saat saya berbual dengan beliau…saya akan beri tumpuan dengan sepenuhnya sebab bagi saya setiap kata beliau ibarat permata..dan saya juga rindu perasaan yang saya alami bila beliau usap kepala saya..memang tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata…rasa tenang sekali…makin hari saya pandang beliau…makin kacak pula saya rasa…haish…tak faham kenapa boleh jadi macamni…ada sapa-sapa yang tau?

*Puitis semacam je ni…Bunyinye macam saya ni mengada-ngada pun ada..tapi tak pela..saya mengada dengan mak ayah saya je…bukan dengan mak ayah orang lain punkan?ehehe…

d) Lagu kesukaan anda:
Saya dengar semua jenis lagu yang menenangkan dan boleh buat saya rasa bersemangat nak berjuang…cewah!ayat tak kalah..sebenarnya saya jarang ambik tahu pasal lagu terbaru…bila lagu dah lama lapuk..masa tula saya baru nak dengar…nak kena orang recommend dulu baru tau…

e) Makanan kesukaan anda:
Saya tak cerewet bab-bab makanan ni..kalau saya suka…saya akan makan dengan banyak..kalau saya kurang gemar…saya senyap saja…tapi jangan risau..biasanya saya sangat menikmati makanan saya..haha…tak caya boleh tanya mereka di sana…*wink*

f) Warna kesukaan anda:
Saya suka semua warna kat dunia ni..tapi nak pilih baju kene tengok warna jugakla…tak dela paka semberono (wujud ke tidak perkataan ini) je…

g) Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda:
Beg apa ni?Kalau dalam handbag…mesti ada beg duit,kamera dan juga handphone…yang ni benda wajibla ni…mujur jugak ada handbag..terima kaseh kepada si cantik di sana sebab hadiahkan saya handbag…huhu

h) Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa?
Apa jenis soalankah ini?kalu nak diikutkan…hari-hari pun saya menangis…haha…tak caya sudah!

Tag 6 rakan anda:

1.teddy tee-
my soul mate in drawing
2.zatiMJ ketua apartment 304B
3.fadhilah teman sepermainanku sejak kecik
4.maria salsabila buah hatiku
5.yanti with the “e”
6.atie hassan partner kek batek

Maka kawan-kawanku…Kalau korang “free2″…korang sangat dialu-alukan untuk menjawab tag ini ye..tiada paksaan sama sekali..^-^

2 thoughts on “Dia datang dengan lenggang-lenggoknya…

Leave a Reply

