Kisah adik-adik saya…(^-^)v

1.Kisah pertama

Hari ni,adik bongsu saya…yang nun jauh di sana bakal menduduki kertas terakhir beliau untuk SPM…kertas Syariah Islamiyah(betul ke tak ejaan ini?)…diharap hari beliau dimulai dengan penuh rahmat dan diakhiri dengan penuh keberkatan…moga beliau beroleh kecemerlangan kelak…Ameen…

2.Kisah Kedua

Best dengar cite adik saya yang terchenta ni jumpa Yusuf Estes…gembira betul dia…saya sendiri belum pernah berpeluang jumpa secara “live” macamtu…harap “ketemu” di internet sajalah…haha…tumpang gembira untuk adik sendiri…^-^

*Dulu Aqil yang “suka bertanya soalan penuh mencabar” pernah membuatkan lidah saya terkelu…Aqil bertanya kat saya…”Kak Ena, C.I.N.T.A tu mende?”…aduhai…jenuh ni nak jawab..hoho…

Leave a Reply

