Pasrah…

Tadi ayah Maria Ella datang…tapi Maria Ella takde sebab hari ni Maria Ella dan Maria Salsabila pergi temuduga kerja…maka tinggalla saya dan Maria Tita berdua je di sini..dan semalam saya pergi temuduga baru lagi…tapi saya tak nak berharap sangat…Redha saja dengan apa jua keputusan…

Maka saya masak untuk makan tengahhari pak cik… dan menu utamanya adalah masak daging…saya tengok pak cik makan dengan bersungguh sekali…tapi saya tak rasa gembira…saya rasa tak sedap hati…saya tak tahu kenapa…

Dan saya baru saja tau…pak cik tak boleh makan daging…dan saya terkejut…saya rasa sangat bersalah sekarang…saya betul2 taktahu..dan saya rasa makin bersalah sebab pak cik makan je…saya mintak maaf sangat2 Maria Ella…saya mintak maaf sangat pakcik…biarpun saya tau pakcik tak akan baca entri ni…

Sekarang ni,saya hanya mengharapkan yang terbaik je buat pak cik…saya makin sedih bila pak cik cakap pak cik tak tidur lena setiap malam…sebab tak biasa dengan cuaca sejuk Welly…saya rasa sedih lagi sebab bila saya tengok pak cik,saya mula teringat kat ayah kat kampung…Ya Allah…saya rasa sangat bersalah…ni mungkin kifarah bagi kesalahan saya yang lepas…Ya Allah,hanya Engkau sahajalah yang Maha Mengetahui…dan sesungguhnya kepadaMu jua aku berpasrah…

4 thoughts on “Pasrah…

  1. tu ah…pak cik baik kan?hofkosla islam…org ganu lg tu…rumah pn tepi pagar je…haha..
    maria tu bkn nama sbnr..adala sbbnye sy buat mcmtu(ayat cam poyo je)…haha:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s