Peristiwa bersejarah saya dan dia…:D

Hari ni merupakan hari bersejarah buat saya dan Maria Tita…dan sebetulnya hari yang amat bersejarah dalam hidup Maria Tita…tapi saya pun nak ambil bahagian juge…boleh?

Tadi,saya teman beliau ambil hadiah beliau sempena cabutan bertuah tu…tak sangka betul beliau menang cabutan bertuah tersebut… saya pun tumpang gembira sekali…walaupun sebenarnya saya tak siap lagi esei EDUC 228 saya masa tu (macam tak sedar diri pun ada)…”assignment” kali ni sememangnya mencabar minda saya…walaupun saya merupakan konsumer media yang setia…bukan mudah untuk saya menghurai segala prinsip2 asas teori celik media itu…oh, sangat mencabar! (taktaula kalau tak mencabar bagi orang lain…hehe)

Tapi saya tekad nak pergi juga sebab hari ni hari bersejarah beliau…yelakan…sapa nak bagi “free laptop” macamtu je…(atau ade sape2 kat luar sana nak sponsor?)…Hal ini juga disebabkan kesedaran saya atas peranan saya sebagai jurugambar beliau…hoho…majlisnya amat ringkas sekali…sekadar menerima ucapan tahniah dan sesi bergambar..tu je…bagus jugak macamtu (memandangkan saya mempunyai “limited attention span”)…dan Maria Tita juga adalah satu2nya pelajar Melayu Muslim yang menang cabutan bertuah dari pihak Uni…tahniah Maria!

Saya pun taktau apa kepentingan bercerita semua ni kat sini..cuma saya tumpang gembira untuk Maria Tita…gembira yang amat sangat!!!…bila beliau gembira…saya pun gembira…jadinya Maria,silalah bergembira selalu ye…sebabnya, kamu terlalu COMEL bila kamu gembira ok!sekian…

*Kesunyian tanpa korang…semoga selamat perjalanan pergi dan balik…oh amat memilukan sekali!

2 thoughts on “Peristiwa bersejarah saya dan dia…:D

  1. na, awak buat saye terharu, saye nk mintak Allah kurniekan seribu nikmat atas kebaikn awak. saye sayang awak. dan awak sgt JELITE bile gumbira \(^_^)/

Leave a Reply

