Kecapekan skala besar…@-@

Kemungkinan besar,esok raya kat bumi New Zealand ni…Maka,banyak benda nak kena urus hari ni…semuanya datang menyinggah pada waktu yang sama…multitasking rupenye…hoho

Jadual saya hari ni:
1.Dalam masa 20minit dari sekarang-menghadiri tutorial Tokki Paul(hehe)
2.EDUC 228 Tutoring oleh Fiona
3.Pilih subjek untuk trimester akan datang(nak amek ape ye?)
4.ALIN 202 Lecture
5.Pergi Hi-Com, jumpa Auntie Rose
5.Menyiapkan “slideshow” untuk seminar EDUC 236 hari khamis ni a.k.a hari raya kedua (adeih…)
6.Malam ni-Kelburn Campus beserta aktiviti adik-beradik di malam raya

Dan sekarang,saya masih berkira-kira untuk ke kelas Paul ni…mau je ponteng…sebelum ni belum pernah ponteng lagi…mau ponteng boleh?…tapi kalau saya ponteng, saya takut saya akan mengalami “kegugupan” dan “kegagapan” yang tak disangka2 masa pembentangan seminar tu…selalu je macam tu…buat jahat…terus dibalas jahat…haha…doakan saya ye untuk seminar hari khamis ni…

p/s:Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua umat Islam di seluruh dunia…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: