Kecapekan skala besar…@-@

Kemungkinan besar,esok raya kat bumi New Zealand ni…Maka,banyak benda nak kena urus hari ni…semuanya datang menyinggah pada waktu yang sama…multitasking rupenye…hoho

Jadual saya hari ni:
1.Dalam masa 20minit dari sekarang-menghadiri tutorial Tokki Paul(hehe)
2.EDUC 228 Tutoring oleh Fiona
3.Pilih subjek untuk trimester akan datang(nak amek ape ye?)
4.ALIN 202 Lecture
5.Pergi Hi-Com, jumpa Auntie Rose
5.Menyiapkan “slideshow” untuk seminar EDUC 236 hari khamis ni a.k.a hari raya kedua (adeih…)
6.Malam ni-Kelburn Campus beserta aktiviti adik-beradik di malam raya

Dan sekarang,saya masih berkira-kira untuk ke kelas Paul ni…mau je ponteng…sebelum ni belum pernah ponteng lagi…mau ponteng boleh?…tapi kalau saya ponteng, saya takut saya akan mengalami “kegugupan” dan “kegagapan” yang tak disangka2 masa pembentangan seminar tu…selalu je macam tu…buat jahat…terus dibalas jahat…haha…doakan saya ye untuk seminar hari khamis ni…

p/s:Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua umat Islam di seluruh dunia…

Leave a Reply

