~Musim bunga ke musim tag?^-^

Hohoho…saya di“tagged” lagi…kali ni oleh maria isabella…sekarang musim tag ke?

Name 5 people you can think of right off the top of your head. Don’t read the questionaire underneath until you write the names of all 5 people. This is a lot funnier if you write the names randomly. No Cheating!!

Haishhh…kenapa tak minta 18juta?mau je list banyak lagi…orang tamak selalu rugi…bagaikan Diana dengan tag…hohoho

The names are: (random)

1.Mi
2.Abah
3.Aqil
4.Cikgu Zaiton
5.Kak Saba

Reminder : Don’t read ahead unless you fill above names first!

Question 1 : How do you meet 1?
Hahahha…rahsia..

Question 2 : On the Scale of 1 – 10, how you rate your relationship with no 1?
Kami tersangatla rapat…kalau saya berjauhan dengan dia,dia selalu tak lalu makan…hish…bahaya ni..

Question 3 : How long have you known 4?
Masa kat MRSMYT Dungun dulu..tapi kitorang bertambah rapat sejak duk kat MRSMKT…rindunye kat cikgu!apa khabar ye cikgu sekarang?

Question 4 : How do you know number 3?
Adikku yang amat2 kusayangi!Sayang Aqil!!!

Question 5 : Where is 5?
Melaka…Multimedia University…rindunye Kak Saba…

Question 6 : A Fact about number 1?
Si dia adalah bondaku yang amat2 kucintai!cewah!

Question 7 : Who is no 4 going out with?
mintak maafla korang..cikgu dah bersuami..hahha

Question 8 : What does no 1 do for living?
Menjaga urusan rumahtangga dan anak2 dengan penuh komitmen…

Question 9 : Would you live with number 3?
Aqil nak tak tinggal dengan kak ena?:)

Question 10 : What do you like about no 2?
Abah adalah seorang yang amat2 menyayangi anak2nya dan menyayangi ibu kepada anak2nya…hehe

Question 11 : Do you miss number 5?
ya…rindu sangat2..bila lagi ye kita nak jumpa?

Question 12 : Would you make out with number 4?
A.P.E.K.A.H????

Question 13 : What is your opinion of number 2?
Semua yang positif…hohoh…sayang Abah!!

Question 14 : What is your fave memory with number 5?
Mase kitorang tengah sibuk atur jamuan akhir tahun dorm kat Sutera Beach Resort…hehe…kak saba…

Question 15 : What would you do if number 1 is going out with number 2?
Nak ikut boleh?hahaha

Question 16 : ever had a long conversation with number 5?
Dulu selalulah..tapi sekarang pun masih..ikut YM jela…

Question 17 : Have you ever slept at number 2’s house?
Tu jela rumah yang saya ade…hohoho

Question 18 : Do you hang out with number 3 often?
Mase Aqil kecik dulu yela..nak berdukung 24jam..haha…tapi bila dah besar ni jarang dah datang rumah saya…hem,rindunya Aqil!!

Question 19 : Who do you known the longest?
Mi ngan Abah

Question 20 : How often do you talk to number 1?
Selalu…tapi semenjak duk jauh ni,seminggu sekali je…

Question 21 : What about number 2?
Same gakla…setiap kali telefon rumah…kene cakap dengan semua orang…
wajib!hahha…mintak maaf ye korang semua sebab guna “phone” lama sangat…hohoho

Question 22 : Have you ever thought 3 more than a friend?
Aqil jangan lupakan kak ena ye…sedih tau kalu lupa

Question 23 : May be you want to go out for a date with number 5?
Yup..nak sangat!bile?

Question 24 : Do you dream about number 2?
Ya selalu…pastu,mesti rasa semangat yang tinggi nak belajar(masa tengah bermimpi tula)…bila dah jaga…hemmm

Question 25 : What did number 4 did to you that you never forget?
Cikgu Zaiton “acknowledge” saya sebagai “anak” dia!wah cikgu… Terharunya,terharunya,terharunya!!!!

Question 26 : What have you done to number 1 that she never forget?
Mungkin peristiwa menerima kiriman pos dari New Zealand kot…SUPRISE!Hem,Mi jela tolong jawab soalan ni..hohooho

Question 27 : What is number 3’s hobby?
Main Saidina ngan “Chess”…juga suka menyiapkan kerja sekolah…bagus2…

Question 28 : Who do u want to tag?
Seperti biasa..tak nak tag sesape…lallalalala

*Walaupun korang takde dalam list nama tu…korang sentiasa dalam ingatan ok..jangan risau…hoho…

One thought on “~Musim bunga ke musim tag?^-^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s