Sesi “tag-mengtag” yang berlarutan dan berantai2…

Hohoho…saya di‘tagged’ lagi…takku sangka sesi meng“update” blog kali ni bermula dengan sesi menjawab soklan…soklan2 dan jawapan2nya seperti yang tertera di bawah…

senaraikan 5 benda/hadiah yang anda inginkan:

hem, hadiah yang bersifat konkrit atau abstrak?kalu ikutkan, banyak sangatla(tamakkan)…tapi kat bawah ni sebahagianla…lebih sket takpe kan?

1. kejayaan dunia wal akhirah
2. sume adik-adik saya berjaya dengan cemerlang
3. sahabat2 yang sejati
4. ketenangan dan kebahagiaan
5. ingatan yang kuat
6.quran with english translation (yea2…saya suke yang ni sebab dah ade org nak tolong saya)
7.novel harry potter and the chamber of secret
8.tiket melancong ke seluruh dunia(tak tahan)

alasan terhadap perkara tersebut
1. yang ni terlalu penting…
2. saya sangat sayang kat diorang…bile diorang berjaya…maknanya, mi dengan abah pun bahagia…masyarakat pun sentosa(nampak tak kaitannya?)
3. beberapa orang sahabat adalah lebih baik daripada beribu2 orang kawan…saya rase saya dah dapat yang ni…alhamdulillah…^-^
4. bile tenang dan bahagia,semua kerja pun jalan…hohoho
5. yang ni sangat2 penting bagi saya…lepas ni, dah tak nak dengar dah sape2 yang cakap saya ni ngade2 bile saya cakap saya kurang suka maggi,tak minum air berkarbonat dan tak makan asam…harap maklum…saya bukan memilih ok…apesal emo tetibe?hehe
6.suka dan bahagia…moga Allah swt permudahkan urusan saya…ameen
7.nak lengkapkan koleksi
8.tak yah bazir duit dah beli tiket baru..ade sesape nak sponsor?

impresi terhadap orang yang diminati

apekah maksud impresi kat sini?tanggapan ke?walaweh!susah ni…hahahha…begini jawapannya:

1. ………………………………………………………………………
2. ………………………………………………………………………
3. ………………………………………………………………………
4. ………………………………………………………………………
5. ………………………………………………………………………

kan,dah kate susah tadi…

perkara yang dibenci

hohoho…meh,saya tolong betulkan sket…bukan benci…tapi kurang suka je…sebagai manusia yang normal, saya juga mempunyai rasa “ketidaksukaan”…jawapannya adalah seperti yang berikut…hehe..

saya kurang suka…

1.bila orang terlalu memaksa saya…
2.orang yang suka cakap kasar, tengking dan menempik2 tak tentu pasal…boleh cakap leklok sket tak?
3.bila orang datang cari saya bile die susah je…bile senang,lesap entah ke mane…maka,beringatla…buat baik berpada-pada
4.bile seseorang tu buat2 lupe yang dia ni ada hutang dengan saya…pastu tak berbayar sampai sudah…ingin saya tegaskan di sini bahawa saya bukan pengecop duit…harap maklum…nak kate anak orang kaya,jauh lagilah…

kali pertama duduk berjauhan dengan keluarga
yang ni dah pernah jawab

tempat yang ingin dilawati
dah pernah jawab

perkataan yang selalu kamu sebut
juga dah pernah jawab

kalau ada duit yang banyak
laa…soklan same lagi?

lagu yang selalu didengar tanpa rasa muak

1.nur syahadah(nyanyian far-east)…best lagu ni!saya suka sejak muda lagi(sekarang da tua ke?)
2.kehidupan (nyanyian in-team)…pemberi semangat yang berkesan^-^

seperti bese…tak nak tag sape2…lalalalla

yang benar…
nur diana mohd kamal
-saya juga seorang insan yang serba kekurangan-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s