Apekah maksud bertunang bagi anda?*-^

Saya rindu sangat2 kat Aqil sekarang…Tiba2 je teringat kat Aqil…rindu bangat…saya tanya Aqil tempoh hari…mase kitorang berbual2 melalui telefon…‘Aqil rindu tak sebab lame dah kita tak jumpa ni?’…Aqil jawab…”Mestila rindu”…Wah!ini sudah bagus bangat!maknenye…kitorang saling rindu-merindui…saling kasih-mengasihi…oraitla tu…sekurang-kurangnya…saya tak bertepuk sebelah tangan…hehe…

Yang tak tahannya..Aqil pernah tanya saya satu soklan…”Bila nak tunang?”…Yannade!Mendehal?Aigoo!Apekah? …hoho…sungguh bernas sekali soklan itu…jom,kite kaji ape maksud “bertunang” bagi Aqil…

Bagi Aqil, maksud bertunang adalah:

1.makan beramai2 atau dengan kata lain jamuan makan(Aqil suke air sirap)
2.dapat “partner” baru untuk main2 tiap2 petang…(bagus2…penat nak layan Aqil main Saidina…hoho)
3.amek gambar beramai2…Aqil memang suke bergambar…

Haha…lawakla Aqil ni…bila lagila nak dengar celoteh Aqil…rindu sama Aqil!

*Apesal takleh tido ni?sebab minum “mocha shake” ke?Aduih…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s