Dr Hassan yang kacak dan anaknya…

Harini, saya terima email dari Dr Hassan lagi…emelnye berbunyi begini(please note:hanye sebahagian je…yg laen tak sesuai untuk tontonan umum…hehe)

Asslkm,
Kesian kat you. Tak pe.

———————————————————————

Keep in touch

Kirim salam kat kekawang!

Dr Hassan

Hohoho…cam romantik je dr ni…hahaha…terima kaseh banyak2 dr… lega da sket ngan masalah gigi saya ni…disebabkan saya ni asyik cakap bab gigi je(memang masalah saya besar…kalau kecik tak heran pun)…lalu,kawan saya yang sorang ni mulala bertanye…

kawanku yang manis menawan:Diana,dr Hassan tu kacak tak?

saya yang menawan jgk(hehe):(ingatkan nak tanye pasal gigi aku)…weh,kacak bangat deh!(haha)nak kenal ke?

kawanku yang manis menawan:owh…ye ke?umur dr tu berapa?da kawen ke belum?berminat ni!

saya yang menawan:la,dah kawen dhla!lagi tua dari ayah kite lg!

kawanku yang manis menawan:la,pulak dah!melepas!hem,ade anak laki yang same baye ngan kite tak?

saya yang menawan:ade…wak dentistry gak…kenapa?berminat gak ke?

kawanku yang manis menawan:takdela…camne diana tau ni?diana tak berminat ke ngan anak dr tu?

saya yang dah tak menawan tapi blur:pulak dah…amekla kalu nak…

p/s:tadi saya “excited” giler nak rasmi toilet yang baru siap kat ACI ni…last2,terperangkap kat dalam lak dah…naseb baek ade zack yang gagah perkasa yang tengah gosok gigi…terime kaseh superwomanku!heheh

3 responses

  1. ena. nk je aku letok sambungan email doctor hassan kt sini.hahaha. bereh boh😛

  2. eh ena, td aku la yg komen, zack dop igt log out pulop😀 – fathen lawa

  3. hahha…sesi ugut mengugut lok doh!ke mu jeles ngan ak?*wink*

Leave a Reply

