Diriku yang tak sekritis dirimu…^-^

Tadi saya menunggu2 kehadiran Deraman(bukan name sebenar…obviously!) datang tutorial…tup…tup…tak datang2…heran gakla…ke die ni kelas laen sebenarnye?ke datang menumpang kelas kitorg je minggu lepas?

Kawan2 saya cam dengki gile bile saya kene “berdiskusi” dengan Deraman…yelakan…diorang bukan dengki kerana kekacakan Deraman atau ape2 yang same jenis dengannye…tetapi kerana peluang yang datang menyinggah kat saya ni tidak pernah kusangka2…heheh..

Saya ni sebenarnye mengalami sejenis penyakit iaitu “kegugupan yang super duper”bile berdiskusi ngan Deraman ni…seperti yang saya kate tadi..ini bukanlah kerana kekacakan atau kegantangan beliau…tetapi…saya mengeksperiensi sindrom ni apabile saya memerlukan daya yang amat jitu sekali apabile ingin men“digest” ape yang cube diperihalkan oleh Deraman…

Saya berkira2…mau tengok muke Deraman ke…atau mau tengok muke si interpreter yang bernama Alang(bukan name sebenar juge) itu?Dahla saya ni “visual learner”…nak tengok muke Deraman ke ataupun nak “concentrate” dengan apa yang Alang cakap?

Akhirnye,saya beroleh jawapan… kawan2 saya kate…”Tumpu pada Deraman la meskipun ko tak faham pun Sign Language tu”…

Thanks korang…Saya sememangnye kagum dengan semangat Deraman…saya pun tak sekritis Deraman…good luck Deraman!

3 responses

  1. ena, bkpe gop dople komen bile aku gune akaun aku?

  2. hoh, buleh pun.

    na, aku igt ke aku sorang je cr deraman. rupenye mu pun same :p

  3. hahaha…mu pun?lawok ah!nanti ak kabo ke ye yang mu ni cari ye…ok x?hehehe

Leave a Reply

