Sayang mi dan abah…

Sepatutnya,saya menyibukkan diri dengan Task 1 ALIN 202 sekarang ni…Dah nak kena anta hari isnin ni…tapi tak siap2 lagi…saya memang “offtask” sangat2 sekarang…

Lately,i was struggling in marshalling my thoughts…yup,a lot of things seemed to be nested in my mind…huh!Ya Allah,berikanlah kekuatan kepada hambaMu ini ya Allah…

Baru2 ni,saya borak2 dengan mi…saya faham perasaan mi…mahu rasenya saya balik Malaysia sekarang jugak…saya nak kongsi segala rasa tu dengan mi…kak ena sayang mi!!!

Masih terngiang2 kata-kata mi…takkan saya lupa…

“Na,mak ayah akan rasa dulu apa yang anak2 rase walaupun diorang tak kasi tau directly”…

Abah pun ade meluahkan rasa yang terbuku di hati abah…saya tau abah risau…saya rase sedih bila tak dapat cakap “face to face” dengan abah…sebab abah hanya akan cakap mende2 camni dengan saya…mungkin sebab saya yang sulung dalam keluarga…kak ena sayang abah!!!

Ya Allah,ringankanlah segala beban yang bersarang di hati kedua ibubapaku ya Allah…kerana sesungguhnya mereka berhak untuk merasa segala kesenangan dan ketenangan atas segala kebaikan dan kasih sayang yang telah dicurahkan kepada kami adik-beradik…Amin Ya Rabbal Alamin…sayang mi dan abah!!!

Leave a Reply

