Emel yang menyedarkan…

Semalam, saya terima emel dr Dr Hassan…ini mungkin disebabkan sikap “ketidakambiktahuan” yang telah ditonjolkan oleh saya baru-baru ni…aduih…ape nak jadi ni wahai Diana!

Ya Allah,permudahkanlah urusan hambaMu ini ya Allah…

thanks a lot doc for your concern!really appreciate it!

kepada sume kawan2 kat luar sane…saya mintak maaf banyak2 atas segala kekurangan diri ini yang mane disengajakan atau tidak disengajakan^-^…mintak ampun ye walaupun raye lambat lagi…hehe…dan doakan saya semoga berjaya menyelesaikan masalah saya ini…hoho…

Leave a Reply

