MoMen InDaH~

Dah lame benar saya tak update blog…hari ni cam gatal tangan sket sebab exam dah abis!!!HAHHAHA…suka ati guwe!!hari2 pun nak macam nila…hahhaha…TETAPI…bile memikirkan balik jawapan2 yang “dicanang” atas kertas putih yang bergaris2 tu…saya rase takutla pulak…

Entah pape saya karut tadi…rase cam tengah “karang” buku sendiri…yelakan…kalau buku sendiri…nak karut pape pun boleh…ni tak…exam seyh!tapi saya tawakal jela…kalau orang lain punye aim ‘A’… hurm,saya…hurm…hehehe…(tersipu2 malu)..

Dan cam bese,tiap kali nak exam…saya akan makan dengan bersungguh2 sekali…HAHAHHA…memang dah favourite…nak wak camne…tapi kalau ikutkan…tak tunggu exam pun memang dah kuat makan…hahahha…i luv to eat indeed!kalau kat IPBA dulu pun,saya akan “craving” macam2…ingat lagi tahun lepas…exam 3hari berturut2…tapi saya n fathen keluar 3hari berturut2 cari makanan…MID Valley,KL sentral,Masjid India,Stesen Kerinchi…

Kesnye,nak cari biskut raya je…Mase tu,rase cam nak makan biskut raya sangat2…bawak bekal dari rumah tapi sebab pelahap sangat…sekejap je dah abis…hehehe…tapi sedih…sebesar2 KL saya round…takde biskut raya pun…barangkali sebab raye dah lame abis kot…aigoo…aigoo…rasenye betul dah tu…kalau dah abis raya…tak patut panggil biskut raya dah…panggil biskut je…hehe..ten,thank u sebab join EKSPEDISI’ ni sekali…

Last2,kitorang end up kat Secret Recipe…port kitorang yang paling glamour skali time kat IPBA dulu…memang over gak ah…boleh dikatakan,tiap2 bulan gi Secret Recipe…tak tahannye…tiap kali gi,tiap kali tu nak snap gambar…tula,bila tengok balik gambar2 lama…banyak gambar adegan makan rupenye…hahhaha…ibarat kate Abah…”hidup biar sederhana tapi bab makan jangan kedekut”….lalalala…

Leave a Reply

