Perginya tak kembali…

Hari sabtu baru ni,mase tengah sibuk2 buat xsignment…saya terima satu mesej…ya Allah,rase cam tak caya!sedih+sebak+sayu…taktau nak kate camne…nenek saya dah meninggal seminggu…sedihnye!

Abah tak kasi tau awal2 sebab mase nenek saya meninggal hari tu,saya ade test linguistic…abah takut nanti effect saya punyer test…tapi saya rase sangat sedih…kehilangan orang yang saya sayangi…semuanya berlaku dalam sekelip mate je…sedih…

Tapi,saya bersyukur sebab nenek saya pergi dalam keadaan yang aman sekali…Alhamdulillah…mungkin dah nasib saya tak sempat jumpe dia…balik nanti,mesti rase lain macam…sebab nenek dah takde…orang yang selama ni paling sibuk sekali suruh saya balik bukak pose dgan die…orang yang paling sibuk sekali kalau saya balik kampung…orang yang paling sibuk sekali time saya dapat tawaran belajar…satu kampung die heboh…sampai kawan saya cakap…nenek awak tu sayang benar kat awak ye…

Saya bersyukur sangat2 dapat nenek cam die…sedih…saya bersyukur sangat2 sebab diberi kesempatan cuti 3 bulan baru ni,saya spend mase ngan nenek saya…saya bawak die pergi klinik…nenek saya cam besela…doktor,ni cucu saya…ayat bese yang die gune…sedihnye bile teringat kat die…baru saya tau sekarang kenape die asyik mintak maaf je ngan saya sebelum saya datang sini…die cam dah tau die dah tak lame…

Ya Allah,ampunkanlah segala dosa nenekku..cucurilah rahmat ke atas rohnya…dan tempatkanlah die di kalangan orang2 yang beriman…Al-Fatihah…

One response

  1. tingat nenek kat kpg.skrg die xbape shat gak.rs sdihkan kite jauh time die saket?kite punye feeling yg sm =(.yg mampu hanyalah bedoa.cheer!=)
    zatiMJ

Leave a Reply

