Blur Kuasa Dua…;p

Hari ni saya memang blur…sebenarnya hari2 pun blur…last2,baru saya sedar saya ber“daydreaming” mase lecture rupenye…kalau jonathan suruh saya ulang balik apa yang dia ajar tadi,tergigit lidahla jawabnya…

Ade satu je yang menarik perhatian saya mase lecture tadi…interpreter tu…yang menterjemah New Zealand Sign Language…dalam kelas kitorang,ade sorang yang ‘special’…dia pun amek tesl gak kot…saya asyik betul duk tengok ke si interpreter tu…fuh,kagum bangak!siap ade facial expression lagi…tuptup,abis macam tu je lecture satu jam tadi…

Saya pun kagum gak dgn si Darrel ni…walaupun dia istimewa,dia bersemangat waja…tiap2 kali kuliah…dia mesti tanye soalan…mantap betul!saya sendiri pun tak tau nak tanye ape…bukan sebab terlebih tau…tapi….tak tau ape2…hahaha…saya pun berharap moge saya ni sentiasa bersemangat waja,kental,gigih,gagah dan sebagainya….wassalam…

One thought on “Blur Kuasa Dua…;p

Leave a Reply

